Hemma

Emma är hemma...
Gårdagen var den bästa på länge, massor med skratt, prat, fina texter och god mat + mysig brasa. Skönt med lite miljöombyte och gamla bekantskaper (fast jag längtar tilbaka till nässjö och några filurer som finns på söris).
Är inne på tradera och kollar fickur, kjolar och lusekoftor. Vi (mamma) har packat ner en massa kläder som ska iväg till lettland. Två kassar av emma-skor ska också åka dit samt en del gosedjur (det är här Vi kommer in) ska också följa med. Det var lite svårt att säga adjö till Lilla Gubben, men å andr sidan hade jag glömt att han fanns där undangömd så jag kanske kan förtränga honom. Han förtjänar något bättre än mig, någon som kan ge honom all den kärlek han gjort sig förtjänt av ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Oh, sådan himla bra grej att skicka saker som inte används längre till Lettland! Jag borde också bli bättre på sådana saker..

2010-10-25 @ 00:35:45
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0