upprepade upprepningar

if you need to fall apart
i can mend a broken heart
if you need to crash
then crash and burn
you're not alone

savage garden går väl bara någon enstaka gång på lugna favoriter nu för tiden. har för mig att jag hörde dem där i somras (?). Tänk vad man kan hitta i sitt lilla musikbibliotek... 1418 låtar = 3 dagars, 18 timmars, 6 minuters och 31 sekunders speltid sammanlagt. Spotify är inget för mig, jag har ju lite svårt för förändringar. Men jag uppdaterade itunes i veckan, känns konstigt och jag gillar inte den nya loggan. haha

Vi har stickjunta på mitt rum. Anna stickar och jag har repat upp x antal gånger. Att göra en hålvarvskant utan beskrivningen framför sig var lite mer komplicerat än jag velat. * 1 omslag, lyft en rät, sätt tillbaka den vriden på stickan igen, sticka 2 räta tillsammans i bakre maskbågen*. Synd att jag inte kommer ihåg vilken som är den bakre maskbågen. Något att slå upp nätet när nagellacket torkat och jag kan ta tag i vanten igen med hårdhandskarna ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0