glass

Kan inte tänka på något annat än glass för tillfället. Vill smälla i mig ett helt paket nu på en gång! Jag har inte ätit glass på... evigheter (3 veckor och 4 dagar, eller 25 dagar om man hellre vill ha det så). Men det är så långt ner till ica/konsum/lidl och till statoil tänker jag inte gå :(

Förra veckan kom det kort, massor med kort så nu är mina väggar inte längre lika fula och det känns väldigt trevligt och ombonat. Nu är det bara en liten dörrmatta som saknas.

Underligt att man blir så hungrig av att hoppa över eftermiddagsfikat, fy fy säger magen.

Kommentarer
Postat av: Louise

Glass är nog det bästa som finns! Jag äter nog glass åretom, och kanske lite extra mycket på vintern. hrm.



HALLÅ! Delge mig din adress (du kan skriva den i fältet för epostadress så ser bara jag den!)!



Höst är mysigt och jag älskar det bara massor än så länge.

Norrköping är.. som det alltid är. Jag är fortfarande lite flyktbenägen även om jag spenderade sex dagar långt hemifrån alldeles nyss.

2010-09-17 @ 18:40:37
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0