Småsakernas dag

Härliga måndag, jag som skulle upp till frukosten... Måste ha stängt av klockan och somnat om för jag vaknade när det var dags för förmiddagsfika (som inte serveras på just måndagar). Hoppade in i duschen och sen blev det en härlig promenad i skogen med ensamheten som sällskap.

Vid 19 var vi nere i Nässjö på den nyöppnade folkhögskolan och klämde in oss i en korridor för att lyssna på Gudrun Schyman som kommit dit för att prata. Intressant.
Sen gick vi upp till skolan igen, och jag har skickat efter en liten digital kompaktkamera och beställt bilder till framkallning på Fuji. 100 gratisbilder och halva priset på förstoringar så nu kan jag dekorera mina väggar lite och göra dem fina :) Jag är inte direkt överförtjust i den gulnade äggskalsvita(?) färgen som täcker väggarna.
Sen blev det tedrickande, bitska små studsande tesilar och en del skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0