Happy Friday

Så har man helt plötsligt gått och skaffat sig fritidsintressen. Körsång, yoga och klättring är vad denna vecka har bjudit på.
Fast yoga är kanske inte riktigt min grej. Jag har ju hört att man ska bli så lugn och avslappnad, men så var det visst inte för mig.  Vaknade flera gånger under natten och var fruktansvärt arg, varm och svettig.
Jag började med att vandalisera en butik, hällde ut rapsolja och en massa annat kletiga grejjer på golvet i roliga mönster. Byggde kojjor på lagret och fällor i gångarna mellan butikshyllorna. Därefter försökte jag linda in någon i bandage, vilket inte alls gick bra eftersom att personen hela tiden försökte springa iväg. För att lyckas var jag tvungen att gång på gång brotta ner mitt stackars offer så att jag kunde vira ett varv eller två inna personen kom loss och jag var tvungen att brotta ner honom/henne igen så att jag kunde linda några varv till. Frammåt morgonen var det dags att byta tåg. Hade en barnvagn, tre gigantiska resväskor och en olydig hund som jag skulle ha med mig tvärs över den 50 cm breda perongen som någon lagt en plogvall på. Det hela slutade med att barnvagnen och en av väskorna åkte åt ett håll och resten av väskorna samt hunden åkte åt motsatt riktning medan jag stod kvar på perrongen - så jag vakande en tredje gång förbannad och ledsen men mest förvirrad och blöt.
Frågan är hur jag ska tolka allt vad mitt undermedvetna kokat ihop. OM någon har någon idé får ni gärna informera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0