swisch swisch säger tåget


Tog tåget till Nässjö och kom tillbaka lagom till lunchen. Potatis och koldolmar. Jag undrar vem som kom på den maträtten... det såg nästan ut som gigantiska puppor, min hade gärna fått förvandlats till en fjäril och flygit sin kos. Så gick det tyvärr inte till, men det hade jag ju inte heller riktigt räknat med.
Under tågresan tittade jag på film, Garden State. SE DEN! Jag gav den 9 stjärnor av 10 möjliga på IMDB, var kanske lite väl generös och slängde in en eller två stjärnor extra men den var fin och jag blev så glad av den. Satt och skrattade för mig själv i kupén medan vi susade genom östergötland och stannade till i linköping, vikingstad och alla andra hållplatser på vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0