Glittrande eller mossiga grenar



Vädret har varit så himla härligt idag. Det var så fint att jag cyklade ner till biblioteket och därmed är cykeln invigd för i år. Det gnisslade lite men men, det var inget hjul som ramlade av och bromsarna fungerade som de skulle. Synd bara att växlarna fryste så att jag var tvungen att cykla med högsta växeln upp för den lååånga backen. Hjulet blev vitt, fullt med frost och grenarna glittrade. Det småländska höglandet när det är som vackrast (?). Igår var de frostfria, men väldigt fina ändå när man kom riktigt riktigt nära.

Fotoveckan är avklarad, känns både oerhört skönt och lite tråkigt. Har nästan inte haft någon motivering alls under vårterminen och att hitta på ett tema att fota efter kändes vedervärdigt. Skulle vilja veta varför jag känner mig så nere. Är bara trött, hängig och för det mesta vill jag låsa in mig och släcka alla ljus, ligga i mörkret och göra ingenting. Jag blir så himla arg på mig själv. Jag har det så fruktansvärt bra och det finns ingen anledning att vara ledsen. Ingen har dött, ingen är sjuk. Jag har mat och sovplats - PUNKT SLUT och FÄRDIGÄLTAT
Ska skärpa mig till nästa vecka. 4 dagar kroki, känns bra. Jag vill måla måla måla

Kommentarer
Postat av: Louise

Kanske lite brist på c- och d-vitamin? ): Sånt där kan göra en massa dumheter med ens kropp, vet jag av egen erfarenhet. Annars får vi hålla tummarna för att det blir lite mer vår snart så kanske man blir lycklig(are)? (:



kram, ta hand om dig!

2011-01-22 @ 00:10:21
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0