Hjälp!

Vad gör man när ens mamma förlorat tidsuppfattningen och tror att hon skjutsat sin dotter till tågstationen under dagen när det i själva verket var dagen innan?

Har börjat med en ny leruggla men känner mig inte vidare nöjd, kanske för att den förra blev så förbaskat bra om jag får säga det själv. Ska ta en bild och visa er min lilla pärla så småning om. Just nu känns det som om han är det finaste jag någonsin gjort och jag börjar le lite nu när jag skriver om honom. Förstår inte varför alla mina varelser blir en han. Kanske är det för att jag själv är en hon?
Vi har fått en uppgift på keramiken; vi ska göra en service. Holy macarony, hur ska detta gå till? Har en del idéer men de innehåller kanske inte helt tillåtna metoder? Plagiat är ju aldrig en fin företeelse och jag skulle bli fly förbannad om någon kidnappade min uggla för att gjuta av och massproducera honom. Fast jag ska ju inte massproducera... Bara göra fyra stycken. Kanske är det mer ok då? Det är i alla fall vad jag försöker intala mig. Hoppas dock på att min hjärna ska arbeta vidare och komma på en annan (och förhoppningsvis bättre) idé.
Imorgon ska det producera sockerkaksformar. Jag hoppas på att det går bättre än vad det gjorde idag :/

Hoppas ni får en fin morgondag! Det är i alla fall vad jag ska försöka ge mig själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0