Bland biskvier och automatvapen

Jag spenderar helgen hemma i kimstad tillsammans med familjen. Mitt i biskvibakandet bryter ljudet av atomatvapen och bomber in. Det ska "skottas ihjäl", tas pistoler och gud vet vad. Är inte tv-spelsvärlden underbar? Tre vapenfantaster i soffan och ytterligare en i badkaret som försöker tvätta bort gul färg från ansiktet efter gårdagens maskerad med diskborste och fotfil.

Nej, nu ska jag ta fram symaskinen och dra igång med mitt lilla klädprojekt. Går det bra dyker det kanske upp några bilder här senare. Under tiden kan ni ju titta på den här roliga soffan som dök upp när jag googlade på inspiration.





Kommentarer
Postat av: MammaMia

Den soffan önskar jag mig (tror jag).

2011-03-24 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0